Date: 2011-11-27 | Time: 16:58:19

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
3

My Favorite Girl 103

- jag älskar dig… viskade han när han kom upp till mitt öra


- jag älskar dig också… viskade jag tillbaka


den natten va underbar.. den glömmer jag aldrig.. efter en timme av 'justin' så tog han sin arm runt mig och jag la mig på hans bröst korg och inte långt efter så somnade vi..

 

 

 

 

 

vi vaknade nästa dag av att mobilen ringde, de va Justins mobil..

Han vred på sig och sträckte sig till mobilen.

 

- a.. hallå..? sa han ny vaket.

 

jag vände mig mot honom och la mig på hans bröst korg och han tog ena armen runt mig medans han höll telefonen i andra.

 

- a.. okej.. vilken tid nu igen? frågade Justin.

 

- okej, jaja jag kommer .. kl 2 jaja.. tja. sa han sen la  han på och tog andra armen runt mig också och kramade mig hårt.

 

- vad va de där om frågade jag och tittade upp mot honom..

 

- de va scooter.. jag skulle studion idag och fixa nått.. sa han och tittade på mig och sen blundade han och lutade sitt huvud om mitt..

 

han såg väldigt trött ut, jag vred tillbaka huvudet så jag låg med huvudet på hans bröst igen.. vi somnade faktiskt om. Ååå vad jag älskar den där känslan när man vaknar och solen skiner in lite genom fönstren och så somnar man om i pojkvännens armar.. bättre kan de inte va…

 

efter en eller två timmar så vaknade jag av att någon stänger dörren.. jag slog upp ögonen och tittade mot dörren

Jag ser hur Justin står helt stilla och håller en bricka och gör en konstig minn, jag sätter mig upp lite och då slappnar han av och minnen försvann och så börjar han gå mot mig

 

- fan.. jag skulle ju inte väcka dig… sa han och satte sig på sidan av sängen och ställde brickan i mitten av sängen.

 

- åå va söt du e, har du hämtat frukost! sa jag och satte mig upp

 

- japp, jag tänkte överraska dig.. och jag vill inte att du ska anstränga dig så mycket.. sa han och log.

 

åå han va så söt, jag kunde inte motstå så jag lutade mig fram och gav honom en kyss .

Sen började vi äta, de va jätte gott, vi åt allt möjligt!

 

- Bell.. sa Justin och tittade på mig.. han sa mitt namn med en sån där röst då han har nått allvarlig att säga.., jag tyckte inte om den rösten.

 

- mm sa jag och jag va nervös..

 

- jag tycker du borde stanna här idag.. sa han och tittade på mig

 

- men jag ska ju till affären.. jag måste hjälpa Molly och Sara ! sa jag och sträckte på mig, jag ville verkligen träffa dom!

 

- snälla Bell.. du får inte.. jag gör de här för din skull, du måste förstå .

 

- men snälla Justin! jag är snart 18 år ! jag kan ta han om mig själv! sa jag och tittade djupt i hans ögon, jag blev lite sur så jag gick upp ur sängen och gick mot soffan

- Bell vänta.. sa han och gick efter mig

precis när han va bakom mig så snubblade jag till och Justin tog tag i min arm och drog mig till sig så jag inte ramlade

 

de blev tyst.. jag tittade på honom nervöst och han tittade på mig oroligt

 

- jag snubblade bara… sa jag och fortsatte titta på honom

 

- snälla Bell.. bara för idag så lovar jag att ta med dig ut imorgon.. okej? sa han och fortsatte titta på mig och log försiktigt.

 

- okej.. sa jag och han gav mig en kram..

 

tiden gick och jag gick och tog ett bad och försökte slappna av så mycket som möjligt.. inte för att jag tycket att jag behövde men jag vet att Justin vill de så jag gör de för honom… sen gick jag upp och när jag kom ut ur badrummet så kom Justin mot mig och gav mig en kyss och en kram..

 

- jag måste åka nu… klarar du dig själv nu? frågade han och jag såg att han va orolig..

 

- jadå!! sa jag och log stort för att visa att jag inte va så sjuk som han trodde.

 

- bra.. men om de e nått så är de bara att ringa för då kommer jag på en gång ! de vet du va? frågade han

 

- aa de vet jag älskling och jag lovar att ringa om de e nått sa jag och log.

 

han log sen tog han sina händer på mina kinder på och kysste mig mjukt.. sen tittade han på mig och bet sig i läppen ..

- nu måste jag verkligen gå. sa han ledsamt

 

- gå nu sa jag och när han vände sig om och skulle gå så slog jag till han lite på rumpan , han vände sig om och jag bara skrattade! Han log stort, skrattade lite och skakade på huvet sen gick han ut genom dörren.

 

Jag tittade runt i sviten  och tänkte på va jag skulle göra… jag kom inte på nått.. jag gick till sängen och tog upp datan och gick in och tittade på twitter och läste va som hade hänt dom senaste dagarna.. men de hade inte hänt så mycket.. då gick jag och satte mig i soffan och kikade runt va som fanns att titta på tv:n.. men de fanns absolut INGET att titta på.. ! hur ? .. hur ofta finns de inte nått att titta på som man tycker om… ? jag slängde tvkontrollen i soffan och ställde mig upp och gick in i badrummet.. jag tittade mig i spegeln, jag hade fortfarande pyjamas på mig och håret låg alldeles huller-om-buller.. jag suckade , jag hade glömt att kamma de innan de torkade och då kan de bli tovigt.. jag suckade igen…

 

- neee! om jag ska vara hemma så vill jag iallafall att de ska se ut som om jag ska ut! sa jag till mig själv och började kamma håret..

sen satte jag på min locktång och började sminka mig lite lätt .. jag såg så sjuk och deprimerad ut  innan så nu vill jag piffa upp mig lite!

 

när jag hade sminkat klart mig så började jag locka håret, jag försökte göra sånna dära ''strandlockar'' de gick sådär men de blev iallafall lockar och jag såg definitivt mycket piggare ut! Men sen va de bara kläderna kvar.. jag hade ju fortfarande inte fått tillbaka mina kläder.. men jag hittade ett par jeans shorts och en blommig blus! jätte gullig!!! jag satte på mig de och sprayade parfym.. nu..nu kändes de bättre! just då kackade de på dörren..

jag gick försiktigt mot dörren.. de kan väll inte va nån paparazzi .. eller?

 

jag öppnade dörren,

 

- Heeeej gumman !! halv skrek Molly och Sara !

 

- Heeeej ! sa jag och slängde mig i deras armar, - Men  ska ni inte vara i affären? sa jag chockat

 

- nej, mina kusiner är här och hälsar på och dom tog över idag..  dom har en affär fast i London så du behöver inte vara orolig sa Molly och log

 

- men va gör ni här då? sa jag och va helt hyper.

 

- vi ville ju se hur du har de ! sa Sara

 

- kom in så ska ni få höra! sa ja och dom gick in, vi satte oss vid matbordet och jag gjorde lite fika för dom hade bullar med sig. så söta dom va!

 

sen berättade jag va som hade hänt och dom berättade lite va som hade hänt med dom och så..

 

- men va fin du är Bell.. har du haft tråkgt eller? frågade Molly och blinkade lite åt mig

 

- hahah OM jag har haft! ni räddade mig från att dö av uttråkighet! hahah !!sa jag och vi började skratta!

 

Justin

 

efter att ha varit i studion hela dagen va jag vääääldigt trött.. Ryan och jag tänkte åka hem till Hotellet medans Kenny skulle åka och fixa middagen.. Kenny kollade om de fanns några paparazzis men de fanns inga, inte som vi såg ialla fall. Kenny och jag bestämde oss för att vi skulle mötas vid hotellet lite senare, Kenny och vi gick åt olika håll.. Jag och Ryan gick mot min bil som låg på andra sidan parkeringen.. vi pratade lite om Bell och va som hade hänt..

 

när vi kom närmare bilen så såg vi att de stod 3 killar med skatebords och höll på och gjorde trix..

jag såg att dom började viska men jag brydde mig inte, men när vi kom närmare så började dom skrika mot oss..

 

- nejen e de inte herr Bäver som kommer !! sa en kille med en svart tröja och alla började skratta.. jag blev rätt sur men Ryan skakade på huvudet och kollade på mig med blicken '' bry dig inte '' vi fortsatte gå och skulle precis gå förbi då den andra killen skrek

 

- vart är din tjej då, bäver ? ey BÄVER ! jag snackar med dig!! skrek andra killen .

då klarade jag de inte längre, jag vände mig om och gick mot honom

 

- va fan e ditt problem? skrek jag och gick emot honom men Ryan stoppade mig

 

- ey, dom är inte värda de . sa Ryan lugnt och puttade bort mig

 

- nå vart e  Din fula tjej! sa han igen jag puttade bort Ryan

- men kom då! sa han fortsatte han och jag slog till han i ansiktet ! jag kände hur Ryan tog tag i mig

 

- Din tjej är en hora! sa en den tredje killen med vit tröja

 

- din jävla idiot! skrek jag till honom

 

- ta tillbaka de där.. sa Ryan och puttade honom hårt så han tog några steg tillbaka

 

- hora.. sa killen igen och då gick vi båda på honom

 

Bell


vi pratade och skrattade och hade jätte roligt!

 

- Neej! de har börjat!! de har börjat!! skrek Molly och vi alla sprang mot soffan.

 

Molly hade berättat om en serie på tv som skulle va jätte rolig. Jag tog tag  i  kontrollen och satte på tv:n, men precis när jag hade satte på den och skulle byta kanal fick jag höra Justin namn på Tv:n jag tittade fort tillbaka till tv:n och tittade chockat på videon som visades

 

'' Pop sångaren Justin Bieber hamnade i bråk utanför hans studio vid 5 tiden idag , han och hans stylist Ryan Good började bråka säger killarna , mer vet vi inte ''

 



- Oh My Gosh… sa jag och tittade på Molly och Sara som tittade lika chockat fast på mig.


___________________________________________________________________________
Förlåt för dålig uppdatering! men jag har bestämt mig nu att för varje advent så kommer ett avsnitt! =D bra va? så va tycker ni om den här ? bra, dålig?
kommentera och säg va ni tycker!!

och jag vet att jag har förlorat dom flesta av er och de gör mig jätte ledsen... så förlåt förlåt förlåt! =(
Kram på er mina sötaste bloggläsare!! ni som finns kvar... och glad första advent  KRAM// Mii

Comments
Written by: Mathilda

sjukt bra :D meeeeeeer

2011-11-27 @ 19:35:25 -



Written by: EBBA B! <3

jag läser och jag älskar den!!!!

den här var as bra!

mer inlägg!!! <3 <3

och vet du hur länge du kommer hålla på med den här novellen? men as bra ! <3 <3

2011-11-28 @ 21:44:12 -



Written by: anna <3

deet kom ingen 104.... snalla jag ar beroende och vantat hela daan! <3 <3

2011-12-04 @ 19:43:19 - URL: http://crazybananagirl.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback