Date: 2011-09-06 | Time: 20:33:10

Filed under: My Favorite Girl (avslutad)
15

My Favorite Girl 97

Jag va tvungen att åka och hämta dom och jag kände att jag behövde prata med honom också.. Jag ville inte direkt göra slut med honom på de sättet som de tyvärr blev.. Jag blev lite deppad när jag tänkte på hur mycket jag måste ha sårat Christian.. Jag rotade runt bland Justin's saker och hittade en adidas-mjukis-dress som jag tog på mig, jag kände mig.. ''grabbig''

men men de fick gå.. Jag satte på mig luvan och gick ut och ner till lobbyn och hoppade in i bilen och drog iväg mot Christian…

 

 

jag stötte inte på några papparazzis ialla fall så de va skönt.. jag hoppade in i bilen och åkte mot Christian.

Vad skulle jag säga?

Jag försökte att inte tänka på de så när jag skulle prata med Christian så skulle allt komma från hjärtat..

 

för att inte fortsätta tänka på de så satte jag på radion..

don spelade '' wake me up when september ends '' av Green Day, åå Den låten va så fin!

 

på ett sätt ville jag åka till Christian men på ett sätt så önskade jag att han hade bott jätte långt bort så de skulle ta mer än en timme att åka dit, men de tog bara 25 minuter …

 

Jag parkerade bilen och tittade mot huset. Jag ville inte gå ni nu! men jag visste att jag va tvungen. Jag kunde ju inte gå runt med den här addidas overallen hur länge som helst och jag saknade mina kläder !

Jag tog ett djupt andetag och drog ut bilnyckeln och gick ur bilen och ställde mig framför dörren. Jag plingade på. Jag kände hur nervös jag blev. Jag hörde hur någon kom med sakta steg och öppnade dörren, de va Christian som öppnade

 

Jag såg att han inte va glad att se mig.. de gjorde så ont. Jag försökte le lite för att inte han skulle se att mina ögon blev tårfyllda.

 

- Hej! sa jag och försökte va glad

 

- Tja. sa han och rörde inte en minn

 

Jag försökte le lite men han gav mig blicken ''vad-vill-du?''

så jag slutade le.

 

- jag tänkte hämta mina kläder ! sa jag och log lite större men han bara kollade på min med samma minn -  Snälla Chrsitan .. fortsatte jag och fällde en tår

 

- okej kom in da. sa han och tog sin arm runt min midja och drog in mig

 

Jag gick in och drog ner armen lite på tröjan och torkade bort tåren.. sen stannade jag och Christian gick runt mig och ställde sig framför mig med armarna i kors.

De va nu de va dax att prata ifrån hjärtat.

 

Men jag fick in fram nått! jag stod där och bara kollade  på honom.

 

- Christian .. Jag vet inte va jag ska säga! sa jag och och ryckte på axlarna och kände att ögonen började fyllas med tårar igen

 

- säg inget. gå upp och packa istället. sa han och nickade mot trappan

 

- Christian.. sa jag och gick ett steg fram mot honom för att klappa honom på armen Men han han backade och kollade konstigt på mig,

 

- Varför lät du mig gå om du tyckte om mig så mycket da.. sa jag och tog ett steg bakåt

 

 

Jag kände hur tårarna kom och jag snyftade till och vände mig mot trappan och små sprang upp och torkade bort några tårar som hade fallit ner på mina kinder.

Jag gick till hans rum och tog min väska som låg under hans säng och började packa i alla grejer, eller packa och packa jag slängde ner allt.. Jag vill inte gråta men dom rann…

…en efter en…

jag sprang runt i hela rummet och hämtade kläder och in på toaletten och hämtade parfymer och sminket och allt sånt, sen råkade jag titta mot dörren och såg Christian stå där och han såg inte glad ut.. han så riktigt ledsen ut.

de såg ut som om han skulle börja gråta, men jag fortsatte att springa runt och grät..

Jag såg hur han tog några steg in i rummet

 

- Bell.. sa han men jag brydde mig inte

 

- Bell ! fortsatte han

 

- Bell, stanna! sa han och höjde rösten lite

 

- Nej! de tänker jag inte göra!..

 

- Bell.. gick han efter mig och försökte han avbryta mig, men jag lyssnade inte.

 

-  De va du som lät  mig gå! DU! skrek jag med då tog han tag i mig och kramade mig hårt

 

- förlåt… viskade han i  mitt öra

 

Jag grät ut i hans famn och vi bara stod där.. Han höll om mig hårt. efter några minuter så pussade han mig på pannan

 

- Kom.. sa han och tog min hand - Vi behöver lite luft.. sa han och vi började gå ut ur rummet

 

Jag torkade min kinder med en bit av tröjan som satt runt handleden och gick efter Christian, tillslut kom vi ut och satte oss vid ett bord på en gräsplätt som fanns på sidan av poolen. Han satte sig framför mig och de blev tyst ett tag.. Han lutade sig bakåt avslappnat och satte ena armen runt ryggstödet och kollade bort mot poolen.. han såg allvarlig ut.

 

Jag va fortfarande ledsen så jag satt lutade över bortet, kollade ner och fingrade med mina händer och naglar och såg ledsen ut..

 

- du blev så glad när du såg honom… hörde jag och jag kollade upp

 

han satt fortfarande sådär med armen över ryggstödet men nu såg han inte allvarlig ut utan nu såg han bekymrad ut.. Han skakade på huvudet och tog bort armen och lutade sig över bordet och kollade mig rakt in i ögonen

 

- asså.. Jag såg hur du kollade på honom och hur han kollade på dig! och jag ville inte släppa dig, men när jag såg dig gråta där ... så hade jag inge val.. sa han och tittade på mig med dom där hund ögonen..


Jag satt helt förstenad och fick tårfyllda ögon.. jag kunde inte få fram ett ord

Han hoppade närmare mig och smekte mina händer

- Jag skulle göra allt för dig Bell.. sa han och log

Jag la huvudet på sned och de föll varsin tår från varje öga.. Han torkade bort dom från min kind och log lite snett
___________________________________________________________________________________
Kommentera!! Bra? Dåligt?  Kommentera vad du tycker =) KRAM //Mii

Comments
Written by: Melina

Grymt :)

2011-09-06 @ 22:36:15 -



Written by: Mathilda

det var hur bra som helst :D meeeeeeer!!! :D

2011-09-06 @ 23:34:51 -



Written by: Felicia

Christian och Bell får INTE bli tillsammans!

Isåfall slutar jag läsa..fast jag gillar den.

:(

2011-09-07 @ 07:12:34 -



Written by: linn

de får inte bli tsm det ska va bell och justin snälla annars bara fortsätt och det e grymmt ett ikväll snälla<3!!:D

2011-09-07 @ 17:57:13 -



Written by: Anonym

as braaaaaaaaaaaaaaa, men du måstee uppdatera oftare !! :D

2011-09-07 @ 19:57:02 -



Written by: Johanna :>>>>>>>>>>>.

den är jätte bra och så.

Men jag tycker inte att dom kan bli vänner eller så, så snabbt :p.

2011-09-07 @ 20:40:46 - URL: http://justiinbiieberstorys.blogg.se/



Written by: nour

mer

2011-09-08 @ 16:08:46 - URL: http://thetruejustinbieber.blogg.se/



Written by: jonna

meeer ikväll snälla det e helg nu juu !!<3

2011-09-09 @ 19:22:06 -



Written by: linn

snälla det e hälg och jag vill såå gärna ha ett avsnit till<33!!!!

2011-09-11 @ 20:51:01 -



Written by: Nova

snälla ett avsnitt ikväll tisdag!!<3

2011-09-13 @ 19:19:25 -



Written by: jonna

DET HAR EJ KOMMIGT PÅ LÄNGE NU SNÄLLA IKVÄLL!!<3

2011-09-14 @ 18:56:29 -



Written by: Wilma

Meeeeeeer. Typ två veckor sen du skrev ju... :p

2011-09-17 @ 18:18:49 - URL: http://wilmaihrmark.blogg.se/



Written by: Emelie

Hallå skriv mer! Jag blir sur när jag inte får läsa din novell! :(

2011-09-20 @ 23:47:27 - URL: http://emelieelven.blogg.se/



Written by: anonym

jätte bra meeeeeeeeeeer :D

2011-09-22 @ 20:23:55 -



Written by: my

mer ikväll vill ha ett bra fredags avsnitt snälla!!<33 love it

2011-09-23 @ 19:22:34 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback