Date: 2012-04-13 | Time: 15:22:54

Filed under: Someday (pågående)
8

kapitel 10 - I think I'm inlove ♥

Tidigare: Elena och Justin hade ett ''moment'' nere i receptionen på hotellet, Justin blev konstig och tappade humöret och blev deppead/arg, Elena förstod inte varför och trodde att de va nått hon hade gjort. Elena älskade sviten och sprang runt, Justin skulle sova på soffan för de fanns bara en säng, och när dom skulle gå och sova så knackade Justin på dörren till sovrummet där Elena skulle sova och han bad om ursäkt, han blev ledsen och Elena gav honom en kram.


 

 

 


 

 

 

Jag kände en tår på min axel..

 

- åhh Justin.. sa jag och slutade kram honom - de kommer lösa sig.. sa jag och klappade honom försiktigt på kinden. - Jag vet att de e svårt att tro nu men jag vet att de kommer och bli bra igen, jag ska hjälpa dig, okej?

 

han tittade på mig, djupt in i ögonen och nickade sen gav han mig en stor kram.. han trök hårdare. vi satt stilla och kramades kanske i 5 minuter..

Jag tyckte synd om honom, de här måste va jätte jobbigt för honom.. sen slutade han att kram mig,

 

- e du hungrig ? frågade han försiktigt och log och bet sig i läppen

 

- Skojar du!! sa jag och skrattade - ja, jag e faktiskt lite hungrig sa jag och blinkade

 

- jag ringer roomservise sa han  och ställde sig upp och gick mot dörren

 

- va?? har dom fortfarande öppet? frågade med en frågande blick

 

- japp de har dom, sa han och log , - vill du ha en pizza? frågade han

 

- ja! de blir perfekt ! sa jag och log

 

han log tillbaka och gick och ringde

 

De måste nog vara jobbigt att vara för honom, jag menar att vara Justin BIEBER kan inte vara enkelt, men får inte göra nått fel, man får inte bli arg, man måste göra allt perfekt för att man måste vara en bra förebild.

 

tiden gick medans jag funderade och sen kom Justin in med en bricka me 2 pizzor på,

 

- oj, va fort de gick ! sa jag förvånat

 

- aa när dom fick reda på att de va jag som behövde dom så gick de fort sa han och ställde brickan på sängen och satte sig mittemot mig på sägen


vi började äta, de ända man kunde höra va hur vi tuggade ,

 

- hur går de med Robin? .. frågade Justin lite försiktigt,

 

jag blev tyst och slutade äta och tittade ner i täcket,

 

- eh… han har inte ringt.. sa jag och tittade upp lite snabbt men då kände jag hur tårarna började komma så jag tittade ner igen

 

jag kände hur sängen började röra sig och snart så kände jag en arm runt mig, Justin drog mig intill sig och lutade oss bakåt mot sängs väggen

 

- de e lugnt… gråt.. viskade han och pussade mig på pannan

 

jag grät ett tag

 

- han e en skit hög, Elena, han fattar inte vilken underbar tjej han gå miste om ! sa han och flyttade sin arm som va runt min axel till min panna och tog bort mitt hår som hängde framför mitt ansikte.

 

- menar du de? frågade  snyftande och satte mig upp och vände mig mot honom

 

- jag skulle aldrig säga så om de inte va sant sa han och log gulligt mot mig

 

efter de så satt vi och pratade om allt möjligt, kärlek , plugg och hur de är att vara tonåring.. hur allt kan ena sekunden kan vara den lyckligaste stunden någonsin kan helt plötslig bli den värsta , hur någon man litat på kan svika en som om de inte var nått viktigt som stod på spel..

 

- så hur ska du göra med Selena?

 

- jag vet inte .. sa han och tvekade

 

- jag tycker att du ska strunta i henne, hon är inte värd dig

 

- vad ska du göra med Robin ? frågade Justin

 

- vet inte sa jag och tvekade

 

- jag tycker du ska leta vidare.. sa Justin

 

- jaså sa jag och log

 

- aa, du kommer hitta någon bättre, sa han och log

 

- när?

 

- fortare än du tror .. sa han och log

 

jag vet inte men syftade han på sig själv? ville Justin att vi skulle dejta ? gillar han mig ? jag menar på DE sättet? mitt huvud bara snurrade..

 

- okej, vi säger såhär, jag går inte tillbaka till Selena och du går inte tillbaka till Robin, sa han och lät nöjd

 

- okej, vi tar oss igenom de här tillsammans, eller? sa jag och så fundersamt ut

 

- självklart .. sa han och log

 

- pinky? sa jag och tog fram lilfingret

 

- pinky! sa han och tog fram sitt

 

- kom sa han och tog bort brickan från sängen och la sig mitt på sängen

 

- va ska vi göra? sa jag och log nervöst

 

- lita på mig sa han och log

 

han tog upp sina ben och jag ställde mig upp, han tog sin händer och fingrade fast mina fingrar i hans sen satte han sina fötter precis nedanför mig mage

 

- nej , Justin jag kan inte, du kommer tappa mig! sa jag och nu började jag bli riktigt nervös

 

- lita på mig, jag kommer inte låta mig tappa dig, jag jag känner att jag inte klarar de så varnar jag dig.. okej? sa han och log tryggt mot mig

 

- okej.. sa jag

 

Jag tog ett djupt andetag och lutade mig mot honom, jag kände hans fötter vid min mage, han höll i mina händer hårt, han tänkte verkligen inte tappa mig, jag tvekade men hans blick sa att jag kunde känna mig trygg.

 

- 1.. sa han och nickade mot mig

 

- 2.. sa jag lite osäkert

 

- redo ? frågade han med ett leende på läpparna

 

- japp sa jag och log

 

- 3! sa han och lufts upp mig samtidigt som jag hoppade upp lite lätt

 

- Hahaha du flyger! sa han och skrattade

 

- jaa!! whii!! sa jag och skrattade

 

vi busade runt lite och sen la vi oss ner och bara tittade på varandra, en hårslinga ramlade ner och Justin tog sin hand försiktigt och satte tillbaka den bakom örat . Jag kunde hjälpa att börja le, han va så söt.

 

Jag vände på mig och kände hur han kröp upp bakom mig och la sin arm runt min midja.

 

jag fick ett leende på läpparna, jag tror jag är förälskad..

 

jag la min hand försiktigt på hans..


sen somnade vi..
__________________________________________________________________________________
Hej! va tycker ni ? bra ? dåligt? kommentera gärna för då vill jag skriva mer, jag har tänkt lite hur nästa kapitel ska se ut så om ni vill ha mer så kommentera ;)
KRAM =D //Mii

Comments
Written by: Mathilda

meeeeeeeeeeeeeer :D ♥

2012-04-13 @ 19:49:37 -



Written by: Anonym

Jätte bra! Mer!

2012-04-13 @ 20:16:17 -



Written by: emma

Väldigt bra! Meeeer!!! <3

2012-04-13 @ 20:27:21 - URL: http://emsenk.blogg.se/



Written by: cicci

skit bra mer! :D

2012-04-14 @ 10:51:46 -



Written by: Louise R.R

Totally mer. känner på mig att den här kommer att bli en awesom novell ;))))))))))))) osvosvosvosv...:)

2012-04-14 @ 12:57:11 -



Written by: Anonym

så jävla bra, uppdatera <3

2012-04-20 @ 19:26:49 -



Written by: Issa

MEER!!

2012-04-24 @ 17:13:38 -



Written by: Dafina

Aa din novell är sååå grym!!!!



Läs denna novellen och lämna en kommentar snälla!!

http://onedirectionnov.blogg.se/category/novell-the-new-ones.html

2012-04-24 @ 20:04:58 - URL: http://dafinaz.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback