Date: 2012-08-15 | Time: 19:48:43

Filed under: Someday (pågående)
14

Kapitel 22 - I don't want it to be like this!

Tidigare: Elena får ett sms av Justin efter att dom mötts på Starbucks, Han ville att hon skulle lyssna på radion vid en speciel tid och de gjorde hon, de visade säg att han skrivit en låt till henne och hon blir helt överlycklig. Hon bestämmer sig för att möta henne vid piren som dom hade mötts vid tidigare och de slutar med att dom strular! 
 
 
 
 
 
 

.. Jag ville inte ta mina läppar ifrån hans.. dom va så mjuka.. jag vaknade upp ur hans fantastiska kyssar när han slutade kyssa mig, 
 
- Jag kan inte fatta att jag har dig igen! jag älskar dig så mycket, Elena! sa han samtidigt som han kramade mig hårt
 
- .. jag älskar dig också... viskade jag
 
-  så lämnar du Robin nu? frågade han glatt
 
- lämnar du Selena? frågade jag försiktigt
 
- men gumman ... sa han och tog mitt ansikte mellans hans händer - de vet du ju att jag inte kan... 
 
- VA?! utbrast jag - va menar du med de???? 
 
- ja-jag trodde du skulle förstå.. sa han och tittade på mig med ledsna ögon..
 
- så du trodde att jag skulle lämna Robin bara så du kan ha 2 tjejer samtidigt?!
 
- nej! jag kan inte lämna Selena just Nu de e de jag menar.. jag kommer lämna henne men inte nu.. sa han och log sen kollade han på mig med allvarlig blick - vaddå? tycker du om Robin .. asså på de sättet? 
 
jag bet mig i läppen, va skulle jag göra, tänk fort Elena, fort! skulle jag berätta sanningen eller skulle jag ljuga
 
- ne-nej.. viskade jag och hoppades på att han hade hört de för jag ville verkligen inte säga de igen, jag va ju inte stolt över att säga de direkt..
 
- jag tänker lämna Robin när du lämnar Selena, okej! sa fortsatte jag surt
 
- ja, ja, ta de lugnt gumma sa han och skrattade lite lugnt och kysst mig på pannan, och jag lugnade ner mig lite.. 
 
vi bestämmde oss för att hålla låg profil mellan oss.. Jag åkte hem och de gjorde han också, jag öppnade dörren och hade glömt bort att Robin va där..
 
- mådde Lily bättre? hörde jag Robin fråga samtidigt som han kom in ifrån vardagsrummet
 
''Lilly? '' tänkte jag för mig själv men sen kom jag ju på att jag hade varit tvungen att säga att jag var tvungen att åka till henne när jag skulle till Justin, Jag kunde ju inte säga att jag skulle träffa Justin! 
 
- Jo! hon mådde bättre nu, hon va lite förkyld bara så jag köpte lite halstabletter och sånt sa jag och log oskyligt 
 
- bra sa han och kom och gav mig en kyss..  han drog bort huvudet och tittade konstigt på mig - va konstigt du smakar? sa han och rynkade pannan 
 
''FAN nu e jag körd!! '' tänkte jag för mig själv
 
- ja, jag tog ju en halstablett jag också, börjar känna mig lite öm i halsen sa jag och tog min hand försiktigt på halsen 
 
- jaha, kom så kan jag göra chocklad och så kan vi krypa ner i soffa du och jag och mysa.. sa han flörtigt och tog hans stora händer runt min midja och kramade mig mjukt.. 
 
- okeej.. viskade jag och blundade samtidigt som han trök sig emot mig.. 
 
han gick in i köket och jag gick in i vardagsrummet och tog en filt över mig.. Jag kände hur ångesten bara växte inom mig.. Jag är inte en sån som klara att vara otrogen..! jag fattar inte hur folk klara de, har dom inget samvete?? jag bet på tumnageln och flöt iväg i mina tankar.. efter bara några minuter så kom Robin ut med varsin kop varm chocklad  men grädde på toppen och ett hjärta i
 
- åhh gubben ! sa jag och kollade på honom, han bara log 
 
- jag älskar dig Elena.. sa han och jag såg på honom att han menade varenda ord.. 
 
- ja-jag älskar dig också.. sa jag och tittade på honom, de va sant.. jag älskar honom.. också fan va de suger.. 
 
han tog min kopp och ställde den på bordet och tog sin hand på min kind och kysste mig.. de kändes inte rätt.. han började kyssa mig på halsen och la mig sakta ner samtidigt.. 
 
- ska vi inte sluta, du kankse ockås får ont i halse, sa jag för att försöka få honom att sluta.. men han bara fortsatte och tittade upp på mig och sa
 
- inga baciller can stoppa mig från att kyssa dig älskling.. sen fortsatte han, 
 
jag lät honom fortsätta tills nått hände i mig och jag puttade bort honom, jag såg hur chockad han blev och jag blev också de men döljde de
 
- okej, okej sa han och tog upp händer - vi behöver inte göra de.. fortsatte han och skrattade lite,
 
vi kollade lite på tv tills jag blev trött och vi gick upp och la oss, som vanligt när jag har ångest så kunde jag inte somna.. tankarna bara flög fram och tillbaka hit och dit. Robin somnade rätt fort. när jag bestämmde mig för att sluta tänka och verkligen sova ! så fick jag ett sms, jag hade glömt att sätta på vibration så de lät högt! jag höll andan och sneglade mot Robin, han vred på sig men vaknade aldrig. jag andades ut av lättnad och tog försiktigt upp hand och tog min mobil, de var från Justin 
 
Från: Justin
 
Jag lovar de har inte varit en dag då jag har slutat vilja ha dig eller slutat tänka på dig sen första dagen jag träffa dig. 
 

Jag la bara undan mobil, nu kunde jag inte sova igen... 
 
____________________________________________________________________________________________
Jag har en fråga! e de okeej om jag skriver smsen och sånt på engelska när jag har en bild på dom, förstå in? de kanske e en dum fråga men jag vet inte vilken ålder alla ni läsare e i =) lämna gärna en kommentar om de går bra eller om jag ska fortsätta som jag gjorde nu ! 
 
så va tycket ni nu då om kapitelet? jag vet de va lite kort och fantasilöst men mitt huvud har stått helt still idag på den frånten! jag e ledsen om de inte va bra men jag ska försöka bättre nästa gång! 
 
kommentera va ni tycker ! de gör mig jätte glad och ett stort tack till er som tar er tid och skriver en kommentar, de gör mig så glad!! 
KRAM//Mii 

Comments
Written by: Sandra

Grymt bra :D För mig spelar det ingen roll om smsen är på svenska eller engelska, jag förstår ändå :)

2012-08-15 @ 20:23:01 - URL: http://www.justinsmexybieber.blogg.se



Written by: Dafina

Jätte bra , hahahhahah jag vet inte varför men jag gillar inte alls Robin!:)

2012-08-15 @ 21:01:31 - URL: http://dafinaz.blogg.se/?tmp=30004315



Written by: Linnéa<3

Jättebra kapitel!!Håller med #Sandra, spelar ingen roll.. Kraaaaaaaaaaaaam, hoppas allt är bra med dig! xoxoxo <3<3<3

2012-08-15 @ 22:10:34 -



Written by: Anonym

ja de går bra :)
mer!!

2012-08-15 @ 22:23:04 -



Written by: Anonym

helt okej kapitel! Mer :D

2012-08-16 @ 10:39:38 -



Written by: Suzan

AWEsome MII!! Hoppas du kan göra den lite som the next mrs bieber

2012-08-16 @ 11:04:22 -



Written by: Liza

Ohgosh meeeer så sjukt bra :)

2012-08-16 @ 17:12:09 - URL: http://swaag.bloggplatsen.se



Written by: Dafina

http://onedirectionnov.blogg.se.

Kan du snälla hjälpa få denna tjejen att få mer läsare :) ! KRAM

2012-08-16 @ 22:56:28 - URL: http://dafinaz.blogg.se/?tmp=30004315



Written by: Lilith

Meeeer!! Åh vad jag älskar din novell! Och ditt skrivande❤ xx

2012-08-16 @ 23:07:45 - URL: http://kandisarinoveller.blogg.se



Written by: Mathilda

sjukt bra :D det går bra förstår engelska jätte bra så det är lugnt :)

2012-08-18 @ 02:47:51 -



Written by: Bella

Vet du hur grym du är ?!?!?! Älskar dina noveller men, denna värkar typ tråkig. Jag älskar favorite girl och mrs bieber . Inget illa menat du är sjukt bra kan du inte göra den liknade? <3

2012-08-18 @ 11:14:18 -



Written by: Helin

Du är så grym på att skriva:) Kan inte du fortsätta att skriva denna novell?!! Älskar verkligen den<3

2012-08-23 @ 13:12:59 -



Written by: Helin

Du är så grym på att skriva:) Kan inte du fortsätta att skriva denna novell?!! Älskar verkligen den<3

2012-08-23 @ 13:13:45 - URL: http://iimjuustdoiingmee.devote.se



Written by: Vicoria

Heellloo! Jag tycker verkligen att du är så sjukt bra på att skriva och hoppas du blir nöjd med dom själv också, men jag tycker du nog ska skriver smsen på engelska fast inte alla men dom felsta liksom! Hahaha skitdåligt svar men du kanske fattar? Eller det göör inte änns jag men, ja, vi får se? Är sjukt inspererad av mig och kika gärna in på min blogg och skriv vad du tycker om den! (Titta där nere på länken) Kraam

2012-09-21 @ 17:08:29 - URL: http://vickaans.blogg.se



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback