Date: 2012-11-20 | Time: 15:00:00

Filed under: Don't look back in anger.(paused)
3

Kapitel 3 - Hot and cold.

Tidigare: En tjej med blont, långt lockigt hår kom i en siden, rosa morgonrock och öppnade dörren. Hon log mot mig och öppnade dörren. Hon sa inte ett ord ut gick bara rakt emot mig, tog sina händer på mina kinder och kysste mig passionerat med tungan. Jag förde mina händer mot hennes rumpa och jag kände hur kåt jag var.

Justin: Vi gick in genom dörren igen och in i huset. Jag kändes hur jag började få i gång blodcirkulation igen och kände mig mer än redo att köra någon om gång eller två med blondinen som kysste mig som en galning. Mina händer gled fram till hennes mage och jag knöt upp den lösa knuten som hade vart på hennes morgon rock. Hennes ila rosa BH och trosor lyste upp den mörka hallen.

Vi fortsatte att gå längre och längre in i huset och påvägen drog hon av mig min kläder tills jag bara hade mina kalsonger kvar. 

Vi föll ner i stor säng, tätt intill varandra. Vi kysste varandra mer och mer passionerat för varje sekund som gick. Jag knäppte upp hennes BH och masserade hennes bröst. Hon stönade och började dra ner mina kalsonger.

”Oj någon är sugen?” sa hon flörtigt och började runka av mig. Jag stönade och stack in två fingrar under hennes trosor.

”Åh ja precis där” sa hon. Jag satte mig på henne och drog av hennes trosor helt och lät den glida in. Hon var tight. Jag höll mina händer på hennes bröst och masserade dem.

 

”Jag kommer komma” skrek hon ett tag senare.”Jag med” stönade jag i takt med hur jag rörde mig.

45 sekunder senare låg vi på rygg båda två. Tittade upp i taket och pustade ut. Det hade vart ett bra ligg. Men inte mer än så. Hon kysste mig på kinden och klev sedan upp ur sängen. Hon tassade försiktigt ut i sovrummet för att leta rätt på sin sidenrock. Jag la armen under huvudet och blundade. Jag behövde sömn. 

”Justin, är du hungrig?” Jag ryckte till. Jag hade visste somnat till en snabbis.

”Nej tack det är bra.” Jag kunde inte med att ta emot mat av henne, när hon precis hade välkomnat mig på bästa sätt och skulle låta mig sova över.

”Säkert? Jag fixade precis grattis pizza av pizzakillen.” sa hon och blinkade med högra ögat. Jag förstod vad hon hade gjort för att få den där ”gratis pizzan” och jag gillade det.

”Ja men om den ändå var grattis, så varför inte?” sa jag och log. Jag följde efter henne ut i köket. Vi åt av den nygräddade pizzan och skrattade åt varandras dålig natthumörskämt. Klockan var redan halv ett. 

Zara hade hoppat upp på köksbänken. Hon var riktigt sexig i sin rosa siden rock och jag kunde inte låta bli att bli upphetsad igen. Vi hade redan ätit upp och jag såg ingen anledning till att inte köra en andra omgång.

Jag ställde mig mellan hennes ben. Hon hade inte trosor på sig, kände jag när min hand gled in mellan hennes ben. Ett stön kom ut från hennes mun och någon minut senare stod hon framåt lutade över köksbänken och jag bakom henne och tog i allt jag hade. Jävlar vad tight hon var!

 

Awa: Mamma hade lämnat mig för länge sen. Jag var själv igen. Själv och rädd. Det hade blåst upp till en rejäl storm. Jag kände mig nästan lite iakttagen, men det gjorde jag i stort sätt alltid när jag var ensam hemma. Jag ville få bort mina tankar ifrån mamma och allt vi hade pratat om. Jag bestämde mig för att gå upp till mitt rum och spela lite på gitarren och skriva klart min låt.

Mitt vita rum, gav mig en känsla av sjukhuset mamma hade legat på. En känsla av rädsla, sorgsenhet och ensamhet kröp upp längs min ryggrad. Jag rös till och fick en klump i magen. Vart jag än gick, vart jag än var fick jag alltid en känsla av den där dagen då mamma hade dött. Jag visste att musiken skulle hjälpa mig att få bort dem tankarna, vilket jag tycker är konstigt, då det var mamma som presenterade mig för musiken. Åh vad jag saknade alla våra timmar framför notstället, blåsorna jag fick på fingrar av att ha tryckt på tok för hårt på gitarren och glädje vi uppnådde varje gång vi blev klara med en låt!

”Jag saknar dig mamma.” viskade jag. Jag visste att hon hörde och jag hade sagt det när hon gick innan. Men jag tror knappast att det går att bli sagt för mycket. 

Jag satt och skrev och skrev, men blev aldrig riktigt nöjd. Jag fick inte till slutet som jag ville och det gjorde mig galen. Jag slängde iväg mitt block tvärs över rummet så att det välte ner en tavla. Jag hade alltid haft ett högt temperament och blev lätt irriterad på småsaker. Jag kommer ihåg en gång när jag var mindre. Mamma levde och pappa var inte som han är idag, vi var på semester över vårlovet i New York. Vi var i Central Park och jag lekte på en av alla lekplatser. Jag hade på mig en gul regnkappa och röda gummistövlar. Det hängde regn i luften och mamma och pappa ville ha mig förberedda för vatten. Jag satt i en sandlåda och grävde ett slott. En kille i min ålder satt också och lekte. Jag minnas att han satt på knän och kröp bakåt så att han råkade sparka ner ett av tornen på mitt sandslott. Jag blev röd som en tomat av ilska i ansiktet. Jag reste mig upp och gick fram till hans sköldpadda han hade gjort och hoppade på den. Tillslut var det bara en sand hög. Killen hade gråtit som en liten bebis och jag hade bara lett. Hans nany hade kommit fram och tagit mig i armen och sagt:

”Vad tror du att du håller på med unga fröken?” Jag hade bara tittat henne i ögonen och spottat henne i ansiktet.

Mina föräldrar hade sprungit fram till henne, bett om ursäkt för att deras dotter var en idiot och sedan släpat mig där ifrån.

Jag vet själv inte riktigt vad som hade flugit i mig den där dagen, men det måste vart något riktigt illa. Jag vet bara att sen dess har jag alltid vart ganska så uppkäftig och sagt det jag tycker. Och när mamma dog blev inte mig attityd direkt bättre. Jag hade blivit erbjuden terapi flera gånger. Men jag förstod inte poängen med att sitta och prata med en jävla främling, som inte visste för fem öre vem jag var. Jag tyckte att musik var terapi nog för mig. Jag gick och hämtade mitt block jag slängt iväg. Och nu flöt det bara på. Slutet blev perfekt och jag fick till det precis som jag ville!

Jag bestämde mig för att spela in låten och att lägga upp den till mig youtube account. Jag hade ganska många som premierade på mig och många som gillade min videos jag la upp. Jag hade både covers och egenskrivna låtar. Jag hämtade min macbook och startade photophoto. Och tryckte på starta film. 

”Hey guys! It’s been a while sense I last uploaded a video, so I thought it was time to do it again. I just finished a new song, called “me.” That I’m really proud. It’s about how I see things in life and how unfear life can be. I’ll hope you guys will like it!” 

Jag tryckte in ”G” på gitarren och började spela. Det flöt på bra och när jag var klar granskade jag den och redigerade den lite i iMovie. När jag var klar laddade jag upp den till youtube och redan efter några minuter hade jag över tiotusen träffar. Det rasade in fina kommentarer om hur bra min låt var och hur jag började göra en skiva. Jag log som en sol, tänk att folk faktiskt gillade min musik.

”Pling” sa det ifrån min mobil, som låg jämte mig i sängen. Jag tryckte in min kod och läste vad det stod:

Yes! Jag scored igen och igen! jävlar Awa du missad verkligen något i går hemma hos Adam! Kommer du till mig imorgon?

Kram Zara.


Börjar ju hända lite mer nu iaf. Men det är fortfarande segt, eller vad tycker ni? Det kommer mer nu snart, kan jag lova. 

Är avsnitten för korta? Burkar skirva 2-3 A4 i storlek fem i word, men väl uppe på bloggen känns dem så himla korta, vad tycker ni?  

 


Comments
Written by: Jennifer Sahlin

Lägger du ut ett till idag? Blir galen!

2012-11-20 @ 16:19:44 -



Written by: Mathilda

meeeeeeeeeeeeeeer :D

2012-11-20 @ 18:35:22 -



Written by: Anonym

mer! :)

2012-11-20 @ 19:31:49 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback