Date: 2010-12-18 | Time: 18:27:45

Filed under: Annat
9

Vad tycker ni?(tävling)

Nu är det så att jag inte har bloggat på ett tag. Och det vet jag. Men jag har inte haft tid. Men eftersom statisktiken har sjunkit så har jahejg inte lika stora lust att blogga längre.

Vill ni att jag ska fortsätta att skriva noveller eller sluta?

För att jag ska kunna det vill jag har mer besökare och mer kommentare(ni får inte ta det som värsta hotet) för det är det inte. Men det skulle var mycket roligare med mer kommentarer och mer besökare. Så tipsa vänner. Så för att ni nu ska jag göra det så kör vi en liten tävling. Den kommer att gå till så här:

Ni kommenterar detta inlägg varje gång ni har kommenterat en blogg och länkat till min. Ni länkar då till det inlägget ni har kommeterat så att jag kan se att ni har gjort det. Den som har tipsat mest bloggar på onsdag får en stor läkning. Låter detta bra eller? Det tycker jag. Första tävlingen:D Hihi spännade. Hoppas att det är många som deltar skulle vara väldigt skoj!

Ha det bra!

Comments
Written by: Anonym

mer novell! <3

2010-12-18 @ 18:28:41 -



Written by: Anonym

Jag tycker verkligen att du ska fortsätta! det är ju så bra! den här historian och nåra till var dom första jag läste, jag har slutat läsa dom andra nu men jag läser fortfarande den här för att den är såå bra, oh du har kommit så långt, så jag tkr iaf inte att du ska sluta! x)

2010-12-18 @ 18:37:40 -



Written by: G

Ärligt talat så tror jag att du kan få fler läsare igen ifall du uppdaterar lite oftare... Men annars så kan du ju själv också göra mycket reklam för din blogg, till exempel lägga ut på Justin fan-sites eller fan pages på facebook och du kan ju alltid be dina vänner att hjälpa till med att göra reklam. Visst, det är en god tanke att be läsarna också men du kan nog inte förvänta dig att alla kommer hjälpa dig, tyvärr.



Jag har dock hjälpt dig lite.



http://justinbiebernoveller.webblogg.se/2010/december/happy-lucky-with-jb-del-42.html?_tmp=a2f61843a8b17537f6e72f77b5d8ca22fe005798

2010-12-18 @ 18:43:08 -



Written by: Anonym

nej! D:

du får inte sluta! :'((

2010-12-18 @ 19:12:48 -



Written by: ,,,

håller helt klart med- G!!!! h*n har såå rätt! om du gör inlägg lite oftare så får du ju fler läsare!!

håller helt med dig! :DD

2010-12-18 @ 19:44:26 -



Written by: Anonym

Neej... sluta inte... jag ÄLskar din blogg! den bästa novellbloggen jag läser <3

2010-12-18 @ 19:49:11 -



Written by: tilde.moa

Jag vill att du ska fortsätta pga:



1. Jag vill bli mer kåt 8D <3

Jag blir faktist kåt av att läsa din novell och jag älskar att vara kåt. Komentera inte detta...



2. Det skulle bli helt knäppt om du bara slutade mitt i och jag skulle bli ledsen x''C!



3. Flera personer skulle bli besvikna om du slutade bara så där.



4. Jag har redan tipsat 3 personer om novellen och jag vet att dom inte skulle bli så glada om du slutade för dom ÄLSKAR din novell.



5. Jag har ett stort projekt på gång. Det jag tänker göra är att kopiera ut din novell och göra en bok av det som ska stå i min bokhylla ^^<33

Och det blir helt fail om du slutar skriva på novellen Dx! Boknörden här bara så ni vet xD <3



6. Jag blir redan besviken av att du inte gör så många inlägg, så vad skulle jag igentligen göra om du slutade helt? I don't know...



7. Jag läser runt 3-5 noveller och din är den bästa, så varför sluta?



8. Jag kommer tipsa fler personer om du fortsätter ;P <3



9. Det finns en webbsida som heter "www.gosupermodel.se", där kan man göra tidningar och jag hade tänkt att tipsa om den här novellen i min tidning om Justin Bieber som finns där ;/!



10. Om jag skulle haft tre munnar skulle den ena säga "Séx, séx, séx", den andra skulle prata normalt och den sista skulle säga "Novell, novell, novell".



11. Jag tänker bomba din e-post med mejl om du slutar skriva.



12. Den här novellen är en del av mitt liv så det skulle kännas som om något fattas i mitt liv om du slutar skriva x''C!



13. Jag har fler än 10 andledningar till varför du inte ska sluta!



14. Jag kan förstå att du har det stressigt m.m nu när det snart är jul, men du kan ju ha en veckas paus från skrivandet ;P! Det skadar ju inte om du skriver det i din novell, eller?



15. Jag kommer dö om du slutar...

Mörda mig inte Dx!!!



//tilde.moa swedish gSm ♥



PS: Du kan ju som sagt ha en liten paus ;P!

2010-12-18 @ 19:50:32 -



Written by: anna

håller också med "G" h*n har rätt med uppdateringen, och reklamen.

När jag hade blogg så la jag ut bloggen på massa sidor jag var medlem på, typ bdb,fb, fan-sites och sånt, då fick jag massa läsare, men tyvärr inga kommentarer, men jag skrev ju ingen novell. Jag tror det blir bäst så liksoM :D

2010-12-18 @ 20:02:05 -



Written by: G

Bra att folk håller med mig :) och jag är för övrigt en hon. Höhöhö.

Men som sagt, uppdatera och gör reklam för den så blir det nog fler som läser och som flera har skrivit så borde du inte sluta med novellen för den är mycket bättre än så många andra + det skulle bli konstigt ifall du slutar nu. :)

2010-12-18 @ 21:11:45 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback