Date: 2011-08-05 | Time: 18:31:47

Filed under: Annat
4

Never Say Never

okeej, jag vet att ni vill ha ett avsnitt istället för de här (ni ska få ett avsnitt senare ikv) men jag måste bara fråga en sak...
har du sätt Never Say Never?!?! (jag har! nu. ) okej så jag har sätt Never Say Never nu för typ bara 3 dagar sen och de va en scen som jag har sätt på trailern som inte va me..
så scenen vid 1:09 - 1:10 när han tar sig för huvudet, va den med? när jag såg trailern förut så undrade jag jätte mycket va den där tjejen sa för han verkade bli '' å Nej! '' som om nått hade hänt..
Så va den med eller inte?

Svara gärna på frågan om ni sätt den på bio eller vart ni nu har sätt den :-) KRAM :-D //Mii


Comments
Written by: Panti

Det var med , han grät bara då tror jag , kommer inte ihåg riktigt :)

2011-08-05 @ 19:54:35 -



Written by: Astrid

Nä, det var inte med. För att han blev typ osams med Caitlin och Christian innan filmen släpptes och ville ta bort det.

Så har jag hört det, men dom är ju vänner nu! :o

2011-08-05 @ 20:41:05 - URL: http://borntosomebody.blogg.se/



Written by: Julia

Det var inte med för jag tror att han bråkade med Caitlin och Christian

Det är iallafall vad jag har hört (L)



Bara en liten fråga vart är den andra bloggaren hon som äger bloggen, har hon slutat ?<3



Jag älskar bloggen as bra försätt så <3

2011-08-05 @ 23:19:22 -



Written by: Anonym

Han hade bråkat md CB OCH CB så han grät då men dom tog bort den Parten. Men Christian finns ju med på NSN typ på slutet när han sjunger baby och alla kommer ut ;) MEN NU ÄR DOM JU SAMS :D

2011-08-05 @ 23:58:06 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback