Date: 2011-01-16 | Time: 20:35:41

Filed under: Annat
5

Någon som skulle..

...vilja börja blogga här på min blogg? Jag har verkligen inte tid att uppdatera på bloggen, helt själv. Som ni kanske har märkt. Så om det nu är så att någon skulle vilka blogga här så skicka ett mejl till [email protected] i ämnraden skriver ni börja blogga. Men för att kunna detta måste ni ha uppföljt detta:

- Vara 13år
- Veta när man sätter ut: punkt och kommatecken och frågetecken och uppropstecken och sånt. Veta när man byter rad och så
- Vara godkännd i svenska
- Ha tillgång till data
- Ha tid att sitta vid datan varje dag
- Vara bra på att stava
- Ha mycket bilder på Justin till varje episode
- Skriva lite om dig själv i mejlet
- Ni ska inte vara rädda att skriva rommatiskt, sexigt och inte heller hålla tillbaka och inte skriva att dem har sex och så!
Ja det var nog det. Jag hoppas verkligen att någon kan, ha det bra! Hejhej!

Comments
Written by: Justin Bieber novell-blogg

Okej det här är bara löjligt... är du typ samma ägare som på bieberstorys eller härmar du verkligen de om allt? -.-'

2011-01-16 @ 20:49:48 - URL: http://justinbiebernoveller.webblogg.se/



Written by: Nathalie

Justin bieber novell:omen gud? e de så jävla farligt om man skriver samma saker eller? herregud om du inte har ngt bättre att säga behöver du inte kommentera!

2011-01-16 @ 21:56:51 -



Written by: Emma

Håller med Nathalie fan fett synd sluta klaga o läs istället!

2011-01-16 @ 23:10:23 -



Written by: Justin bieber noveller

Menade egentligen inget illa men du kopierade ganska mycket där iallafall. Tack för att du påpekade att jag är en bloggnörd men det visste jag redan.

2011-01-17 @ 07:49:56 - URL: http://justinbiebernoveller.webblogg.se/



Written by: felicia

Jag vet jag ska inte lägga mig i men asså jag undrar bara, vem kalla dej bloggnörd?? :O typ ingen :S lite fel skrivet eller?? visst man kan tro att hon har härmat bieberstorys.blogg.se men då tycker jag att du ska hålla det för dej sj! :@ :D :S :O Emma jag har läst din blogg den är jätte bra :P p.s emmaolivet.blogg.se :D

2011-01-17 @ 23:01:55 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback