Date: 2012-08-01 | Time: 18:41:50

Filed under: Annat
3

hejsan de va inte igår!

Hej på er kära läsare! 
så.. Jag har kommit hem nu från min semester och ska börja skriva på ett kapitell ikväll så den kommer väll upp imorgon kväll, 
 
men.. Jag tycker de är jätte kul att ni tycker om de jag skriver! ( de gör jag verkligen ) men jag tycker de e lite jobbigt när ni blir sur/arga för att jag inte skriver när jag e på semseter (t.ex) 
Ni måste förstå att jag har ett liv utanför datan och vill leva de också.. och när jag väll skriver ett kapitell så tar de sin lilla tid, jag vet hur ni känner er, när jag läste några JB-noveller så ville jag ha mer hela tiden och tänkte varför lägger dom aldrig upp nått!! 
Men de kan ta upp till en hela dag att skriva ett kapitell (för mig iallafall) man ska komma på va som ska hända och hur saker och ting ska hänga ihop, 
 
De jag vill säga e bara för att jag inte skriver på några dagar betyder de inte att jag inte bryr mig om att skriva.
 
Kram//Mii

Comments
Written by: Liza

JAAAAAAAAAAAAAAA :D har väntat ett tag nu men sen som väntar på något bra väntar aldrig för länge ^^

2012-08-01 @ 23:17:19 - URL: http://swaag.bloggplatsen.se



Written by: Linnis99

Heeej!Kul att höra från dig igen!:)Jag ville bara säga att jag absolut inte är sur/arg/ledsen eller liknande på dig,för att du inte skriver när du är på semester..Semester är till för att slappa och sola,inte sitta framför en dataskärm och göra andra glada!Jag förstår dig och jag ville säga en anann sak också..Det kanske kommer lite chockat eller så,men jag kommer bara säga det..
Även om jag inte känner dig eller träffat dig så ÄLSKAR JAG DIG!!Du lägger ner dig tid och skriver så bra,och du är en stor förebild och insperation för mig!!Du sprider så mycket glädje och gör mig så glad,och du vet inte äns om det..Jag hoppas att du har och kommer ett bra liv,det förtjänar du tjejen!:)Följ dina drömar och tro på dom,du kan nå vart som helst - bara du vill!!//Puss och kram,love you girl!^~~^<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2012-08-02 @ 00:07:01 -



Written by: Victoria

Jag förstår, men det är exakt som du säger man vill bara ha mer ich mer och mer men för skrivaren själv så blir det liksom...... hmmm svårare? Jaja du skriver alltid lika bra Mi och även fast det tog typ...1 månad? Hahaha jag vet inte, så var det iallafall nånting man tänkte på asså novellen man täänkte vad ska hända och fantiserade själv om att det kanske blev så eller så men sen kommer det "riktiga" och sen går det vidare så! Älskar verkligen den här bloggen! Har länkat eeerr;****

Svar: tack så mycket för att du förstår! du har rätt de blir svårare när man skriver själv, konstigt nog heheh ! tack så mycket för att du länkat oss! Kram :)
None None

2012-08-02 @ 11:20:06 - URL: http://vickaans.blogg.se



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback