Date: 2012-01-01 | Time: 14:18:06

Filed under: Annat
2

Svar på lite saker! =)

(tyckte att de va en jätte gulligt bild bara =) )

Mathilda:
det var super bra lite sorligt att dem inte klarade av att vara gifta :/
men kommer det komma en ny novell för älskar seriöst allt :D

Svar: Först vill jag säga Tack och va roligt att du tyckte om de jag skrev! de gör mig verkligen Jätte glad!! =D
sen så vill jag säga ( för jag har fått några kommentarer om de här ) om att dom skilde sig.. De gjorde dom INTE ! Jag ville bara skoja med er lite i början men om ni ser efter att de står att dom hade förlorat sitt barn så står de "Hahah.. ne nu blev ni rädda va?! Ne såhär va de.. "
och då börjar de om efter de, Jag skojade bara lite med er =) förlåt om de blev lite förvirrande, de va de inte meningen att de skulle bli så =)
KRAM //Mii




adnamA: Åhh, de va jätte bra!! =D
Kan du inte skriva 1 till?? Snälla!! =D


Svar: va roligt att du tycker om den !! =) de e alltid lika roligt att höra de ska du veta =) Men jag kommer tyvärr inte skriva mer på den här novellen... de här va sista kapitlet men man kan ju alltid leka med fantasin och fortsätta på den själv =)
KRAM/ /Mii




Johanna :>>>>>>>>>>>: JAG FUCKING ÄLSKADE DET!
HELT AMAZING!

men vad menar du med att det är sista imorgon? :(.


Svar: Haha, va roligt att du tycker att den är sååå bra! xD de sista kapitlet skrevs igår och heter '' My Favorite Girl 111'' =)
KRAM //Mii




Mathilda: OMG!!! det var jätte bra :D du är sjukt duktig älskar seriöst novellen :D 
kommer det komma en ny när du är klar med denna? :D

Felicia: om du tycker det är kul att skriva novellen så tycker jag att du ska göra de :P
för du är skit duktig.
mer vill vi se, får vi de? <3
jag vill också att det kommer ett imorn? det är världens spännande.
gott nytt år <3

Svar: Tack så mycket för dom söta kommentarerna !! De e inte många som har sakt att jag är duktigt på att skriva så de värmer verkligen att höra! Men jag vet inte om jag ska fortsätta skriva.. =( jag vet att de låter skit tråkigt och de tycker jag med med jag har jätte mycket i skolan, de e inte lätt att gå i gymnasiet... =/  Jag kommer bara kunna skiva på lov och så.. Men jag kanske börjar skriva på sommaren.. de e långt jag vet.. =/
men jag återkommer =)
KRAM //Mii

_______________________________________________________________________________________________
Så om de här e mitt sista inlägg ( gud va dramatiskt de låter haha ) så vill jag säga ett STORT MEGA TACK!! till alla er som skrivit alla söta och underbara kommentarer! Dom har gjort mig sååååååååå super duper glad och fått mig att skriva fler och fler kapitel  och ett tack till er som läst också som kanske inte kommenterade =)

P.S Men som sakt så skilde dom sig inte utan jag ville bara skoja med er! =D

KRAM // Mii



Comments
Written by: Johanna :>>>>>>>>>>>.

Mii, du ska väl skriva mer här på denna bloggen?! för den andra novellen som skrivs, kommer det ju aldrig några kapitel på :o.

Och du skriver verkligen jätte bra!

2012-01-02 @ 10:52:26 - URL: http://justiinbiieberstorys.blogg.se/



Written by: Sandra

Hej, kommer du skriva en till novell nu efter denna som du skrivit? :) Alltså, my favorie girl. Eller ska du sluta? :) Vill att du ska skriva en ny. Eller fråga om du kan..fortsätta på someday novellen?



Eller kan du fråga om hon som skriver Someday ska skriva snart? Har väntat skit länge..



Du/ni är grymt duktiga på att skriva :)



Tacksam för svar på frågorna..:)

2012-01-03 @ 18:46:08 - URL: http://justinsmexybieber.blogg.se/



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback