Date: 2012-11-14 | Time: 16:36:00

Filed under: Annat
1

Det blir en ny.

Dem flesta av er verkade positiva till en ny novell. Så jag kör på det! Den kommer antaligen att komma upp senast fredag. Måste få till den som jag vill den bara, samt fixa bilder osv. Jag tänkte såhär att jag lägger upp ett kapitel av Novellen, gillar ni den inte och känner att den inte är super bra, gör jag en ny. Eller jag lägger upp kanske tio episode och är den fortfarande inte bra kör jag på en ny. Och sen till själv novellen, den kommer inte vara såhär som "Someday" att hon är gravid efter typ 25 kapitel, då jag personligen tycker det är ganska så overkligt. Jag ska försöka göra den så verklighets baserad som möjligt och ut efter eran önskemål. Så kommentera gärna hur ni vill ha den. Och sen var med på att den inte kommer vara som riktigt alla andra Justin Bieber noveller, utand en här har en liten twist. 
 
Ni undrar säkert hur uppdateringen och hur vida Mi kommer fortsätta? Uppdateringen kommer varier, från vecka till vecka, beroende på hur mycket jag har i skolan. Men jag ska göra mitt bästa för att få upp 2 stycken kapitel i veckan och nu menar jag långa kapitel, med bra bilder till. Och Mi vet jag inte hur det blir med. Har personligen ingen kontakt med henne. Men ni får la fråga henne! Mejladressen funkar inte längre, då den tillhör Hannah, så ska fixa en ny. Ska även göra om designen och fixa och trixa med allt sånt. Men innan söndag lovar jag er den nya novellen, låter det bra? Kram Lina. 
 
 
Update: Hannah lovade att göra en design åt mig, så hon skulle fixa den med än gång. Hennes blogg hittar nu HÄR eller under länkar i menyn. 
 
 
 

Comments
Written by: Linnéa@Bieber

Det här låter skitbraaaaaaaaa!! Hehe, hoppas kapitlet kommer så snart som det går!! Kraam! :) <333

2012-11-15 @ 20:35:10 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback