Date: 2012-11-28 | Time: 14:55:26

Filed under: Annat
3

Förslag

Känner att det blir många inlägg nu, som INTE är en epsiode, men ni får ta det. 
 
Jag har nu kommit på ett förslag. Vad sägs om att jag tar bort dem två senaste kapitlerna i episoden? För alla verkade ju gilla den gammla Awa, som spelades av Kylie Jenner och så. Eller så börjar jag bara på en helt ny, vilket nästan hade vart det lättaste. Men läs inlägget nedanför, innan ni lämnar eran kommentar om vad ni tycker. Och säg nu även vad just DU tycker. För det hjälper verkligen mig när ni säger vad ni vill ska hända och vad ni tycker. Om ni kommenterar mycket idag, hinner jag antaligen lägga upp en episode innan kvällen slut, men då för ni KOMMENTERAAAAAAA! 

Comments
Written by: eeelit.blogg.se

Asså. Jag tyckte att det var bättre när dom"vaknade" ur drömmen.. Alltså när Han sprang med henne in till scen.
Därifrån tycker jag att du ska fortsätta. Alltså det verkar som att du kommer på nya handlingar och typ på något sätt försöker koppla det med det nuvarande. alltså dröm, på dröm på dröm.... Det vart bra tills kapitel 7. Alltså. Men jag förstår liksom inte. :)

2012-11-28 @ 17:04:50 - URL: http://eeelit.blogg.se/



Written by: alwaysbieberfever.blogg.se

Jag tycker att du ska fortsätta skriva så son du krev i kapitel 7. Att dd bara var en dröm.för dd blev rätt så förvirrande med kapitel 8 men jag tkr du ska fortsätta med kapitel sju!:)

2012-11-28 @ 20:26:12 - URL: http://alwaysbieberfever.blogg.se



Written by: Farin

Ariana Grande

2012-11-29 @ 17:15:29 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback