Date: 2012-11-22 | Time: 16:34:29

Filed under: Annat
1

Länkbyte

Justins Perspektiv:
Jag kollade upp från skärmen och såg deras ansikts uttryck. Båda visste vad det handlade om. Jag var tvungen att åka ifrån mina allra bästa vänner igen. Men dom var vana anar jag. Vi reste oss upp ifrån soffan och begav oss mot dörren. Jag tog min jacka och kollade sorgset på dom.
"Guys, vi ses ju snart! Jag kommer tillbaks om 1 vecka."
Dom nickade och jag gav dom en kill kram eller vad man ska kalla det.
Sen var det bara raka vägen hem. Mot min batman liknande bil.
"Då var semestern över.." sa jag tyst för mig själv medans jag körde raka vägen hem till mina morföräldrar.

Klicka på bilden och läsa denna grymma novell. 

Comments
Written by: Mathilda

sv: Visst, jag tidsinställer den tills imorgon klockan 12:56, kommentera min blogg när du gjort min! :) Kram.

2012-11-22 @ 20:18:21 - URL: http://storiesboutjb.blogg.se



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback