Date: 2012-09-19 | Time: 09:07:00

Filed under: Annat
4

grymt ledsen...

Hej på er kära läsare (som är kvar!)
jag är jätte ledsen att jag  inte har skrivit nått men jag har kollat 
va in har skrivit, om jag ska fortsätta eller börja på en ny, 
och jag har bestämt mig för att fortsätta en bit och fråga er sen igen om ni 
tycker att jag ska sluta eller fortsätta.
jag har heller inte haft så mycket insperation + att jag har redan mycket is skolan
(önskar att man hade lov lite oftare!!) 
 
Men i helgen kommer ett kapitel och jag börjar skriva redan efter att jag har publicerat 
de här inlägget !! 
 
vad tycker in om de?! =D
 
 
____________________________________________________________________________________________
 


Comments
Written by: Liza

JAAAA!!! <3

2012-09-19 @ 21:34:19 - URL: http://swaag.bloggplatsen.se



Written by: Sarah

Gud vad jag är glad att du skulle fortsätta!! Älskar din blogg<3 Typ bland top 3 av de jag har läst! <3

Många kramar från Sarah<3

2012-09-20 @ 15:33:37 - URL: http://myjbstori.blogg.se



Written by: Linnéa@Bieber

Åhh du är bääääässsstttt!! Och jag stannar, och kommer alltid göra!!! :) Jättefin bild på Justin föresten!!! :) <3 <3 <3 xoxoxo Kraam! <3

2012-09-20 @ 16:13:12 -



Written by: Linnéa@Bieber

Hoppas Kapitlet kommer snart, har saknat dom jättemycket!!! :) <3 <3 <3 xoxoxo Kraam! <3

2012-09-21 @ 18:22:09 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback