Date: 2013-05-06 | Time: 00:00:22

Filed under: Annat
10

LÄS DETTA ÄR NI SNÄLLA

Hej människor Lina här, jag som skirver på trust is something you have to earn. Jag har lite frågor och sådär till er som jag skulle vilja fråga. 1. Vad tycker ni om tisyhto? 2. Ska jag börja om på en ny novell, då jag känner att jag har fastnat en aning eller fortsätta och göra så det är en kort novell med typ bara några episodes till? 3. Om jag börjar på en ny ska det vara en badboy Justin Bieber eller den kända Justin Bieber? 4. Om jag fortsätter på den gamla kan jag byta huvudperson på Rue, alltså att någon annan spelar henne? 5. Kan jag skriva två olika episodes på olika noveller och så får ni se vad ni tycker och bestäma om jag ska börja på en ny eller inte?

Jag är medveten om att jag redan har börjat på en annan novell och inte avslutade den heller, men jag känner bara att jag inte riktigt får till det. Men nu har jag verkligen en idé eller ja två faktiskt och jag tror verkligen att det kan bli något bra utav det. svara gärna på frågorna för det skulle hjälpa mig väldigt mycket! 

Comments
Written by: Bella ❤

Jag älskar denna novellen och vill såklart i te att den ska ta slut! Men om du börjar med en ny så är det ju roligare med badboy Justin!!!!! ❤ och såklart att du kan byta person på Rue bara du fortsätter älskar den!!!! ❤❤haha längtar ihjäl mig till kapitel 17 så himla bra! Asså dör för nästa kapitel! ❤❤ love ya! ❤❤

2013-05-06 @ 00:27:52 -



Written by: ida

Okej, samma gör jag! :)

2013-05-06 @ 14:37:42 - URL: http://justindbstoriees.blogg.se



Written by: ida

Okej, jag ska göra ett jag också men hinner inte just nu, det ska i alla fall komma upp idag :)

2013-05-06 @ 16:32:03 - URL: http://justindbstoriees.blogg.se



Written by: L I S A

du M Å S T E fortsätta skriva denna. Det måste ju inte vara fler än 20 kapitel på denna om du inte vill men om du ska göra en ny så vill jag helst att det ska vara en badboy Justin ! :)

2013-05-06 @ 18:53:23 -



Written by: Biebsdrew

Självklart vill jag göra länkbyte med dig! :)

2013-05-06 @ 19:58:11 - URL: http://Biebsdrew.blogg.se



Written by: Ida

Tyvärr har jag inte hunnit göra det idag, jag lovar att jag gör en så snabbt jag kan imorgon! Jag lägger in länken i menyn nu lite snbbt innan jag går och lägger mig.
Ledsen! Jag lovar att den kommer upp imorgon! :)

2013-05-06 @ 22:52:54 - URL: http://justindbstoriees.blogg.se



Written by: cici

hej!
det spelar ju ingen roll om du fortsätter skriva på denna elr om du börjar på en ny.
men om du ska börja på en ny tycker jag inte det ska vara en bad justin efter som att alla skriver om den bad justin nu för tiden typ :/

2013-05-08 @ 21:12:31 -



Written by: Emma

Nej nej nej! Fortsätt på denna novell som du skriver nu! Skriv långa kapitel men inte liksom "två dagar senare" för det blir bara jobbigt. Skriv långa med en handling som går framåt hela tiden dvs inte haka upp dig på småsaker som är självklara. Typ att Rue sätter på sig kläder på morgonen är lite tråkigt att haka upp sig på. Bättre då att skriva typ "Rue fixade sig och drog en timme senare till plugget". Då går som sagt handlingen framåt rätt smidigt och skriver du långa kapitel blir det mindre kapitel om du förstår.. Haha!
Du kan ju inte sluta skriva nu på denna! Så himla bra juuu!! Kram 😃

2013-05-09 @ 08:27:39 -



Written by: LoveIt!!

OMFB jag kan bara beskriva denna novellen med ett ord.... BÄSTA!!!!! Jag kan inte sluta läsa den och jag har säkert redan läst den från början 5 gånger!!! Snälla sluta inte och håller med Bella!! ❤

2013-05-10 @ 16:55:14 -



Written by: klara <3

FORTSÄTT SKIRVA MED DEN HÄR! DU ÄR BEGÅVAD! , sluta inte med den! om du vill ha ider på hur nästa eller näst nästa kapitel ska vara är det bara att säga till! vi är här och hjälper°

2013-05-11 @ 15:21:00 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback